Willem II introduceert per direct Single Sign-On (SSO) voor alle digitale diensten. Supporters kunnen voortaan met één account inloggen op meerdere systemen, zoals de ticketshop en de webshop. Dat maakt de ervaring eenvoudiger, veiliger en sneller.
We regelen steeds meer online: het kopen van losse kaarten, het verlengen van een seizoenkaart of het bestellen van een shirt (met seizoenkaartkorting). Handig, maar tot nu toe betekende dit ook meerdere accounts en wachtwoorden. Dat zorgde niet voor de ervaring die wij voor onze supporters voor ogen hebben.
Eén account
Met de overstap naar SSO is dat verleden tijd. Eén account geeft toegang tot alle diensten. Of je nu een kaart aanschaft voor de volgende thuiswedstrijd, een nieuw shirt bestelt of je gegevens aanpast: het gaat allemaal via hetzelfde account.
SSO zorgt er bovendien voor dat je gegevens beter beveiligd zijn en dat wij je sneller kunnen helpen als er iets misgaat. Het is een stap die niet ingewikkelder maakt, maar juist eenvoudiger, gastvrijer én toekomstbestendig.
Wachtwoordreset
Seizoen- en clubkaarthouders en Willem II Kings-leden ontvangen de komende dagen een e-mail met een verzoek tot wachtwoordreset. Door je wachtwoord te wijzigen is opnieuw registreren niet nodig. Heb je alleen een account in de ticketshop of webshop, dan ontvang je een e-mail om je te registreren.
Heb je een vraag? Bekijk hier de veelgestelde vragen!
Bericht delen