Veelgestelde vragen Willem II-account

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over het aanmaken, koppelen en gebruiken van je account. Zo heb je snel alle informatie bij de hand en weet je precies hoe je jouw account optimaal benut.

Wat is een Willem II-account?
Met een Willem II-account heb je één login voor zowel de Online Ticketshop als de Willem II Webshop. Na registratie blijf je automatisch ingelogd op deze platformen. Bovendien kun je op één plek al je gegevens beheren. Klik hier om een Willem II-account aan te maken.

Wat zijn de voordelen van een Willem II-account?

  • Eén inlog: Maak eenmalig je account aan en je hebt met dit account toegang tot alle digitale kanalen van Willem II.
  • Gebruiksgemak: Herkenning van de digitale omgeving zorgt ervoor dat het kopen van kaarten en toegang nog makkelijker wordt.
  • Persoonlijker: Dankzij een beter registratiesysteem kunnen we jouw Willem II-beleving in de toekomst nog persoonlijker maken.
  • Zelf aanpassen: Je kunt straks zelf je persoonlijke gegevens en (nieuwsbrief)voorkeuren beheren en aanpassen.
  • Toegang tot je kaarten: Jouw kaarten zijn automatisch gekoppeld en altijd inzichtelijk via je persoonlijke Willem II-omgeving.

Hoe registreer ik een account?
Je kunt een account aanmaken via de loginpagina of door zelf een e-mailadres en wachtwoord op te geven. 

Registreren met e-mail:

  1. Klik op de knop ‘Registreren’ en vul je gegevens in op de registratiepagina.
  2. Bevestig je e-mailadres en wachtwoord in de daarvoor bestemde velden.
  3. Na registratie ontvang je een e-mail met een veilige link om je e-mailadres te bevestigen.
  4. Klik op de link, log daarna in met je e-mailadres en wachtwoord en vul je voorkeuren in.
  5. Je nieuwe Willem II-account is nu klaar voor gebruik.

Moet ik als seizoenkaarthouder een nieuw account registreren?
Nee, dat is niet nodig. Voor seizoenkaarthouders is al een import gedaan. Je hoeft dus geen nieuw account te registreren, maar kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen via de volgende link: Wachtwoord resetten.

Hoe koppel ik mijn bestaande seizoen- of clubkaart?

  1. Ga naar de ticketshop van Willem II.
  2. Klik rechtsboven op Inloggen (hiervoor heb je een Willem II-account nodig).
  3. Je wordt gevraagd of je al een bestaande gebruiker bent of dat je je account wilt koppelen.
  4. Klik op de button ‘Account koppelen’ om je Willem II-account te koppelen aan je Ticketshop-account.

Mijn gegevens zijn al bekend, waarom moet ik deze opnieuw invullen?
Er is een nieuwe omgeving ontwikkeld waarin het belangrijk is dat iedereen zich éénmalig opnieuw registreert. Bestaande producten – zoals seizoenkaarten, clubkaarten en Willem II Kings-lidmaatschappen – worden automatisch gekoppeld aan het nieuwe persoonlijke account.

E-mailadres en koppeling
Ben je seizoen- of clubkaarthouder? Log je in met hetzelfde e-mailadres dat bij ons bekend is, dan wordt je kaart automatisch gekoppeld. Je hoeft hiervoor niets te doen. Gebruik je een ander e-mailadres? Log dan eerst in met het bij ons bekende adres om je Seizoenkaart of Clubkaart te kunnen bekijken. Zodra de koppeling succesvol is, kun je in je account het e-mailadres zelf aanpassen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn e-ticket kan downloaden?
Fijn dat je je hebt kunnen registreren! Na de aankoop van een kaart kan het maximaal 60 minuten duren voordat je jouw e-ticket kunt downloaden. Daarna kun je je e-ticket tonen of opslaan om toegang te krijgen tot de wedstrijd. Vlak voor de wedstrijd is de verwerkingstijd korter. Zo kun je ook op de wedstrijddag nog een kaart bestellen en deze direct gebruiken.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur een mail naar info@willem-ii.nl met als onderwerp 'Willem II-account'.

Bericht delen