Veelgestelde vragen

Kaarten bestellen
Waar koop ik een kaartje voor een thuiswedstrijd van Willem II?
Kaarten voor thuiswedstrijden van Willem II kunnen gekocht worden via www.willem-ii.nl/kaartverkoop, bij de stadionreceptie of op wedstrijddagen bij het kassagebouw.

Heb je een clubcard nodig?
Nee, om een thuiswedstrijd van Willem II bij te wonen, heb je géén Clubcard of andere kaart nodig. Wel moet je geregistreerd staan in ons systeem om kaarten te bestellen.

Hoe kan ik online kaarten bestellen?
1.    Ga naar www.willem-ii.nl/kaartverkoop .
2.    Log in met je klantnummer. Nog geen account? Klik dan hier.
3.    Kies de wedstrijd die je wilt bezoeken door te klikken op de bestelbutton bij het wedstrijdoverzicht.
4.    Je ziet nu de plattegrond van het Koning Willem II stadion. Klik op het vak waarin je wilt zitten en bekijk de beschikbaarheid. 
5.    Je krijgt nu een overzicht te zien van het vak. Selecteer je stoel(en) en klik op de bestelbutton (rechtsonder).
6.    Je ziet nu een overzicht van de geselecteerde stoelen, wanneer mogelijk, kan je hier nog het prijstype per plaats aangeven.
7.    Je hebt twee opties: 
a.    Klik op de button ‘ga door met winkelen’ om kaarten te bestellen voor andere wedstrijden.
i.     Herhaal het stappenplan om tickets te bestellen. 
b.    Klik op de button ‘ga naar betalen’ om je bestelling af te ronden.
8.    Controleer je gegevens, ga akkoord met de voorwaarden en klik op volgende.
9.    Klik nogmaals op 'volgende'.
10.  Selecteer een betaalmethode en klik op bevestig, volg daarna de betaalinstructies van de bank.

Kan ik online kaarten kopen voor de vakken A, B, C en P?
Nee, deze vakken zijn voor alle thuiswedstrijden in de Eredivisie bezet door seizoenkaarthouders.

Kan ik via www.willem-ii.nl/kaartverkoop kaarten bestellen voor minder valide supporters (LR), begeleiders(LR), het kindervak (vak K) en/of het jongerenvak (vak J)?
Ja, dit is mogelijk zolang de voorraad strekt.

Hoe ontvang ik mijn bestelde kaarten?
Je ontvangt de tickets in een PDF-bestand per e-mail. Wanneer het meer dan vier tickets zijn, ontvang je meerdere e-mails.

Moet ik de kaarten thuis printen?
Per e-mail ontvang je een e-ticket. Bij alle toegangspoorten dien je het e-ticket uitgeprint te tonen. Als je het e-ticket uitprint, doe dit dan op blanco A4-printpapier, zodat de barcode goed te scannen is. Alleen bij de ingang achter het kassagebouw (hoek Goirleseweg - Ringbaan) kan je jouw e-ticket laten scannen vanaf een smartphone.

Ik heb online kaarten besteld, kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Nee, een online bestelling van kaarten kan niet gewijzigd of geannuleerd worden.

Login & Registratie
Hoe kan ik mijzelf registreren?
Om online kaarten te bestellen hebben we enkele gegevens van je nodig. Daarom moet je een account maken. Dit is het stappenplan om een account aan te maken:
1.    Klik hier om een account aan te maken.
2.    Zorg ervoor dat je alle gegevens correct invult.
3.    Klik op ‘maak account aan’ om je account te registreren.
4.    Je hebt een account aangemaakt.

Hoe kan ik inloggen?
Ga naar www.willem-ii.nl/kaartverkoop en klik op 'inloggen' (rechtsboven). Voer je e-mailadres of klantnummer in (deze vind je op jouw seizoenkaart), vul je wachtwoord in en klik op 'inloggen'.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
Je klantnummer vind je op jouw seizoenkaart. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ga naar www.willem-ii.nl/kaartverkoop en klik op 'inloggen' (rechtsboven). Voer je e-mailadres of klantnummer in en klik op 'wachtwoord opvragen'. Het klantnummer begint met '18' of '93'.

Contact Kaartverkoop
Wat is het bezoekadres van Willem II Kaartverkoop?
Je vindt Willem II Kaartverkoop bij de stadionreceptie, na binnenkomst via de hoofdingang aan de linkerzijde. Het bezoekadres is: Goirleseweg 34, 5026 PC Tilburg.

Wanneer is de receptie geopend?
De receptie is op werkdagen van maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 17.00 uur. Je kunt hier je kaarten contant of per pin betalen.

*Let op: Niet bij alle thuiswedstrijddagen is de receptie geopend. Dit wordt tijdig gecommuniceerd worden via onze website.

Wanneer zijn de kassa’s geopend?
Op wedstrijddagen zijn de kassa's anderhalf uur voor de wedstrijd geopend. Het mogelijk om zowel contant als met je pinpas te betalen.

*Let op: Bij enkele thuiswedstrijden met verhoogd risico zijn de kassa's op de wedstrijddag gesloten.
 
Vragen of problemen met bestellen?
Neem dan contact op met Willem II Kaartverkoop. Dit is telefonisch mogelijk via 013-54 90 590 of per e-mail via ticketing@willem-ii.nl.

Gegevens wijzigen
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, is dat mogelijk?
Je kunt je wachtwoord wijzigen nadat je hebt ingelogd met je klantnummer op www.willem-ii.nl/kaartverkoop. Klik op 'wachtwoord wijzigen'. 

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, is dat mogelijk?
Je kunt je e-mailadres wijzigen nadat je hebt ingelogd met je klantnummer op www.willem-ii.nl/kaartverkoop. Klik op 'e-mailadres wijzigen'. 

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen, is dat mogelijk?
Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen nadat je bent ingelogd met je klantnummer op www.willem-ii.nl/kaartverkoop. Klik op 'wijzigen'. 

Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?
Om een zo goed mogelijke service te bieden, heeft Willem II, enkele gegevens van je nodig,  Wanneer je online kaarten bestelt, worden je gegevens opgeslagen.

Uitwedstrijdkaarten bestellen
Hoe koop ik een kaartje voor een uitwedstrijd?
Voor de meeste uitwedstrijden zijn zowel autokaarten als buskaarten beschikbaar. Hoeveel dit er zijn wordt per wedstrijd bepaald. Als autokaarten beschikbaar zijn, kan je deze enkel bestellen via deze link.

*De buskaartenverkoop verloopt via onze supportersverenigingen. Hoe je deze kan kopen, wordt tijdig gecommuniceerd via onze website en die van de supportersverenigingen.

Hoe koop je een autokaart?
Bekijk hier de handleiding voor het bestellen van autokaarten.

Betalen
Hoe kan ik bestelde toegangskaarten betalen?
Willem II biedt je de mogelijkheid om te betalen via iDEAL, creditcard of Sofort (België).

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt?
Neem contact op met Willem II Kaartverkoop. Stuur bij voorkeur een e-mail naar ticketing@willem-ii.nl met jouw klantnummer, e-mailadres en geboortedatum. Geef daarnaast ook aan voor welke wedstrijd je kaartjes wilt bestellen.

Hoe veilig is mijn betaling?
Alle betalingen worden afgehandeld door Ingenico, een bedrijf dat is gespecialiseerd in het veilig verwerken van online betalingen. Dankzij meer dan 35 jaar ervaring is Ingenico de betrouwbare betaalpartner voor alle belangrijke banken en 70 procent van de toonaangevende retailers wereldwijd. Zodra de betaling is goedgekeurd door Ingenico, krijgt Willem II de melding dat de betaling is verwerkt.