FAQ Tegemoetkoming

De waarde van jouw seizoenkaart hebben we in twee delen van ieder 50% gesplitst. Per deel kun je kiezen of je het bedrag wil doneren of het bedrag wil toevoegen aan jouw online tegoed. 

We begrijpen dat je vragen hebt over waar, wanneer en hoe jij jouw keuze kunt doorgeven. Via deze pagina willen we jouw vragen graag beantwoorden. Zit jouw vraag er niet bij? Stuur deze dan naar ticketing@willem-ii.nl
 

+Hoe maak ik mijn keuze?

Na in te hebben gelogd met jouw relatienummer en wachtwoord, kun je jouw keuze doorgeven. Je relatienummer staat op je seizoenkaart en in de e-mail die je van ons hebt ontvangen.

+Kan ik voor meerdere personen de keuze doorgeven?

Iedere seizoenkaarthouder geeft zijn/haar eigen keuze door. Je kunt niet andere seizoenkaarthouders machtigen jouw keuze door te geven. 

+Ik heb voor meerdere supporters een seizoenkaart besteld. Moet ik voor hen de tegemoetkoming regelen?

Zijn de seizoenkaarten op verschillende namen gezet, dan dient iedere persoon in te loggen en zijn/haar keuze via het menu door te geven.

+Tot wanneer kan ik mijn keuze doorgeven?

Je kunt jouw keuze doorgeven tot en met 1 mei 2021.  

+Waarom heb ik nog geen e-mail ontvangen?

Heb jij geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar ticketing@willem-ii.nl of neem telefonisch contact op via 013 5490 590. Seizoenkaarthouders van wie geen e-mailadres bij ons bekend is, ontvangen eind deze week per post informatie. 

+Wat gebeurt er met de gemiste wedstrijden van vorig seizoen?

Seizoenkaarthouders hebben als tegemoetkoming voor de gemiste competitiewedstrijden (naast gratis toegang voor de oefenduels tegen PSV en VVV) gratis toegang voor de eerste Europese thuiswedstrijd aangeboden gekregen. Helaas is ook deze wedstrijd zonder supporters gespeeld. Voor de club is het door de aanhoudende maatregelen steeds moeilijker geworden hier een passende oplossing voor te bieden. Ondanks dat we volgens de algemene voorwaarden geen verdere compensatie hoeven te faciliteren, vinden we dat enige vorm van tegemoetkoming op zijn plek is. Daarom is besloten dat de betreffende seizoenkaarthouders gratis toegang krijgen tot de eerstvolgende thuiswedstrijd in het bekertoernooi (tot de achtste finale). Of en wanneer we een bekerthuiswedstrijd spelen, is afhankelijk van het sportieve resultaat en loting. Indien Willem II komend seizoen geen bekerthuiswedstrijd speelt, schuift dit door naar een volgend seizoen. 

+Wat gebeurt er met mijn donatie?

Allereerst zijn we jou ontzettend dankbaar voor je gift! Daarmee geef je ons een financiële steun in de rug, die wij in deze moeilijke tijd erg goed gebruiken kunnen. 

+Wat is een online tegoed en hoe kan ik het besteden?

Het online tegoed is een bedrag dat terug te zien is in jouw account (via ‘mijn gegevens’). Dit online tegoed kun je besteden aan een seizoenkaart en losse tickets. 

+Hoelang blijft het online tegoed geldig?

Dit tegoed blijft geldig t/m 30 juni 2022. 

+Ik wil geen nieuwe seizoenkaart. Wat nu?

Je kunt het online tegoed laten staan en tot en met 30 juni 2022 besteden aan losse tickets. 

+ Ik heb gekozen om (deels) af te zien van mijn tegemoetkoming. Wanneer ontvang ik meer informatie over mijn bedankje?

De productie van de replica van het beeld van Jan van Roessel en de sjaals nemen enige tijd in beslag. Zodra wij een update hebben over de levering laten we jou dat zo snel mogelijk weten.