Prijzen en aanpassingen 2020-2021

Het gaat Willem II momenteel voor de wind. Het vorige kalenderjaar was sportief gezien een prachtig jaar met vele hoogtepunten. Ook dit seizoen lijkt het erop dat we weer mooie stappen maken onze ambitie, om structureel in het linkerrijtje te kunnen gaan spelen, waar te maken. Met de steun van onze supporters en sponsors bouwen we met elkaar stap voor stap aan de verdere groei van de club, mede om een gezonde financiële basis te leggen. Dat doen we met z’n allen en daar zijn we zeer trots op.

Klik hier voor een overzicht en de prijzen.

De afgelopen maanden hebben we met alle belanghebbenden gekeken welke verbeteringen we in de businessclub voor komend seizoen voor onze sponsoren kunnen doorvoeren. Daarbij is gekeken naar de verschillende proposities die we aanbieden aan onze leden, de gehanteerde prijsniveaus en de fysieke mogelijkheden op de tribune om zaken te verbeteren. Dit heeft geleid tot de volgende samenhangende aanpassingen:

Inloopkaarten
Afschaffen van de zogeheten ‘inloopkaarten’ op de tweede etage (in de skyboxen). Dat betekent dat vanaf volgend seizoen iedereen met toegang tot de 2de etage ook een eigen stoel heeft. 

Vergroten capaciteit
Het vergroten van de stoelcapaciteit op de tweede etage ten koste van de stoelcapaciteit op de eerste etage. Op de tweede etage creëren we over de volle breedte 2 rijen stoelen extra, wat ten koste gaat van de bovenste 3 rijen op de eerste etage. Bij de boxen 0 en 17 heeft dit reeds plaatsgevonden en blijft de situatie ongewijzigd. Voor businessclubleden die hun huidige stoel op de bovenste drie rijen van de eerste etage hebben, betekent dit dat er in samenspraak met de account manager gekeken gaat worden naar de een passend alternatief.

Prijsdifferentiatie
Het invoeren van prijsdifferentiatie op de tweede en eerste etage op basis van de positie van de stoel ten opzichte van de middenlijn:

♦ Op de tweede etage betekent dit dat er twee prijsniveaus gehanteerd worden: de stoelen aan de zijkanten (2-b) hebben we daarbij lager geprijsd dan de stoelen in het middensegment (2-a). Het middensegment wordt begrensd door de opgangen rechts van box 5 en links van box 12 en bestaat derhalve uit de stoelen voor de boxen 6 tot en met 11.

♦ Op de eerste etage betekent dit dat er drie prijsniveaus gehanteerd worden, oplopend van 1-c (iets meer aan de zijkant) tot en met 1-a (grenzend aan de middenlijn).Hiermee spelen we in op de behoefte van een aantal sponsoren om ook een lagere instapprijs te hebben. Op de eerste etage is er al een business membership verkrijgbaar voor € 2.195,- en op de 2de etage voor € 3.800,- excl. BTW

Verplaatsing perstribune
Het verplaatsen van de perstribune naar de zijkant (Ere Noord). Hierdoor creëren we extra capaciteit op de eerste etage op een zeer goede positie. Bijkomend voordeel is dat de vertegenwoordigers van de media niet meer over de business tribune hoeven te lopen en direct bij de toegang van hun werkplekken zijn.

Verhoging kwaliteit
Het verbeteren van de invulling van de proposities door het verhogen van de kwaliteit en het belonen van onze VIP-klanten. In de praktijk betekent dit, dat:

♦ Er voor de sponsoren op de tweede etage met een stoel in het middensegment geïnvesteerd wordt in verbeterd zitcomfort. Alle stoelen in dit segment worden vervangen door leather look stoelen met stoelverwarming. Optioneel worden deze stoelen voorzien van het eigen geborduurde bedrijfslogo;

♦ Tricolores Lounge members voorrang krijgen bij het reserveren van tickets voor de topwedstrijden (Ajax, PSV en Feyenoord)

♦ Tricolores Lounge members kunnen parkeren op P1 en recht hebben op 5 diners per seat rondom de wedstrijden bij onze horeca partner Bonheur Horeca Groep.

Toegang sponsorevents
Wat niet verandert is dat alle sponsorrelaties ook volgend seizoen toegang zullen hebben tot alle side events (zoals de spelerspresentatie, Dare Wines wijn- en smaakproeverij, de technische avond, het jaarlijkse golftoernooi en minimaal 4 andere events). Tot slot hebben alle sponsoren toegang tot de vorig jaar succesvol gelanceerde Willem II Business App en het Tricolores Magazine en worden ook onze 10-rittenkaarten weer aangeboden.

Al met al denken we dat we met bovenstaande maatregelen een evenwichtiger aanbod creëren voor onze sponsoren, waarbij er meer keuzemogelijkheden zijn toegespitst op de wensen en eisen van onze sponsoren. Maatregelen die bovendien gaan bijdragen aan de ambities van de club.

Samen maken we Willem II sterker!