Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar ticketing@willem-ii.nl.

+Hoe kan ik mijn seizoenkaart verlengen?

Het verlengen van jouw seizoenkaart kan middels onderstaand stappenplan:
Stap 1: Ga naar www.ticketshop.willem-ii.nl en log in met je e-mailadres en wachtwoord
Stap 2: Klik in de ticketshop onder het tabblad ‘Seizoenkaart 2022-2023’ op ‘VERLENG NU’
Stap 3: Controleer in het overzicht de prijs, vak, rij en stoelnummer. Alles in orde? Klik dan op ‘VERDER’ en daarna gelijk op ‘BESTELLING AFRONDEN’
Stap 4: Wil je gebruik maken van de kortingscode? Vul deze dan in bij ‘Kortingscode toevoegen’ en klik op ‘INVOEREN’
Stap 5: Ga akkoord met de voorwaarden en klik op ‘BESTELLING AFRONDEN’ en vervolgens gelijk op ‘BETALING AFRONDEN’
Stap 6: Kies je gewenste betaalmethode en rond de betaling af.

+Ik ben een seizoenkaarthouder maar kan niet inloggen in de Ticketshop

Dat kan komen omdat je account nog niet geactiveerd is. Ga naar de ticketshop en klik op ‘account aanmaken’ en vervolgens op ‘ik ben seizoenkaarthouder’. Vul daar je relatienummer en postcode in en volg de stappen om je account te activeren. Daarna kan je met een uniek e-mailadres en wachtwoord inloggen.

+Ik wil mijn seizoenkaartplek overdragen aan iemand anders. Kan dit tijdens de verlengperiode?

Ja, dat kan tijdens de verlengperiode. Stuur hiervoor tijdens de verlengperiode een mail naar ticketing@willem-ii.nl met daarin je relatienummer en de gegevens van de persoon naar wie de seizoenkaart gaat.

+Vanaf wanneer kan ik als huidig seizoenkaarthouder een andere stoel kiezen?

Dit kan vanaf 1 juli 11.00 uur. Het gaat om de plekken die gedurende het seizoen 2021 - 2022 niet bezet zijn geweest én plekken die afgelopen seizoen wel bezet waren maar niet verlengd zijn.

+Ik wil graag verhuizen naar de KingSide (vakken A, B en C). Kan dat?

De supporters die vorig jaar op de wachtlijst stonden maar in het seizoen 2021-2022 geen plaats hebben bemachtigd op de KingSide, zijn dit jaar (zoals beloofd) op de wachtlijst voor het seizoen 2022-2023 geplaatst. Komen er plaatsen vrij, dan komen zij als eersten in aanmerking. Mochten na verwerking van de wachtlijst plek over zijn, dan wordt de wachtlijst heropend. De supporters op de wachtlijst worden persoonlijk benaderd.

+Ik had vorig seizoen geen seizoenkaart. Vanaf wanneer kan ik een seizoenkaart bestellen?

Dit kan vanaf 8 juli 11.00 uur. Het gaat om de plekken die gedurende het seizoen 2021-2022 niet bezet zijn geweest én plekken die wel bezet waren maar niet verlengd zijn.

+Kan ik mijn seizoenkaartaanvraag nog annuleren als ik deze al besteld heb?

Nee, het is niet mogelijk om je seizoenkaart te annuleren als deze al besteld is.

+Wanneer ontvang ik mijn nieuwe seizoenkaart?

De seizoenkaarten vallen uiterlijk één week voor aanvang van de competitie op de mat. Heb jij ‘m dan nog niet, neem contact op via ticketing@willem-ii.nl of 013 5490 590.

+Wat als de overheid een maximale capaciteit bepaalt of als er wedstrijden zonder publiek moeten worden gespeeld?

Het seizoen telt negentien thuiswedstrijden. Op basis van de losse ticketprijzen heb jij de aanschafwaarde van je seizoenkaart er na elf duels uit. Dat is één van de voordelen van een seizoenkaart. Het kan wellicht voorkomen dat het komend seizoen deels zonder supporters gevoetbald wordt. We kiezen ervoor om een eventuele tegemoetkomingsregeling in te laten gaan vanaf acht gemiste wedstrijden. Dat betekent dat je bij de aanschaf van jouw seizoenkaart akkoord gaat dat er geen tegemoetkoming is als je elf wedstrijden of meer in de reguliere competitie kunt bezoeken.