‘Willem II mist haar 013e man’

‘Willem II mist haar 013e man’

In de businessclub van Willem II zitten veel geboren en getogen Tilburgers, waaronder Mark Taris. Als klein jongetje ging hij al geregeld met zijn vader naar de wedstrijden van Willem II in het Koning Willem II stadion. De binding met Willem II is voor de nu 37-jarige mede-eigenaar van ZoetZout B.V. dus gemakkelijk te verklaren. Inmiddels is Mark voor het vierde seizoen op rij te vinden in de businessclub van de Tricolores.  

Naast mede-eigenaar van ZoetZout is Mark commercieel directeur van MIXED.Industries. Het bedrijf richt zich op de productontwikkeling van alledaagse hulpmiddelen. MIXED.Industries ontwikkelt producten ter versterking en verbetering van hun eigen merken, concepten en categorieën én die van externe partijen. Binnen het kader van hun eigen merkvisie ontwerpt en ontwikkelt MIXED.Industries aantrekkelijke producten die efficiënt gerealiseerd kunnen worden. 

Vitility
Het merk Vitility maakt onderdeel uit van MIXED.Industries. Deze hulpmiddelen voor dagelijkse verrichtingen worden onder eigen vlag verkocht aan Nederlandse klanten zoals Blokker en Albert Heijn én geëxporteerd naar maar liefst 37 landen. MIXED.Industries produceert daarnaast voor private label huismerken zoals Kruidvat en Medipoint. Denk hierbij aan producten als bandages, gipshoezen, medicijndozen, wandelstokken en rollators. 

ZoetZout
Uit deze bedrijfsvoering is studio ZoetZout ontstaan. Dit gebeurde door een excellerende marketingafdeling. De partners waar MIXED.Industries voor leverde waren zo enthousiast over het werk dat werd verricht, dat de marketeers zich af begonnen te vragen waarom ze er niet meer uit haalden. Dit resulteerde in 2018 in de oprichting van ZoetZout. Uiteindelijk is Mark lid geworden van de Willem II-businessclub om bevriende ondernemers te ontmoeten met dezelfde passie voor voetbal. Dit deed hij onder ZoetZout, aangezien MIXED.Industries qua productontwikkeling niet veel doet in deze regio. 

Tekst gaat verder onder afbeelding
Mark Taris

Mark Taris, mede-eigenaar van ZoetZout B.V.

Netwerken
‘Tilburg draait om netwerken, je moet gezien blijven. Willem II biedt een uitstekend netwerk en door het aansluiten bij de business club van Willem II blijven we zakelijk zichtbaar in Tilburg’, aldus Mark. ‘Het voordeel van Willem II is het open karakter van de businessclub. Een vaste box is fijn voor een plek waar je altijd op terug kan vallen, maar het open karakter dat bij Willem II heerst, is iets waar veel clubs een voorbeeld aan kunnen nemen. Het zorgt ervoor dat je écht meer mensen ontmoet.’

‘Legendarische avond’
In de jaren dat Mark bij Willem II rondloopt heeft hij al veel mooie momenten mee mogen maken. De 3-2 overwinning van Willem II tegen FC Utrecht drie jaar geleden was voor hem extra speciaal. Willem II kwam al vroeg in de wedstrijd op een 0-2 achterstand. Mark zat die regenachtige zaterdagavond, met zijn vader die uit Utrecht komt, op de tribune in het Koning Willem II stadion. Nog voor de rust vochten de Tricolores zich door een directe vrije trap van een grote afstand van Thom Haye, en een atletische omhaal van Kostas Tsimikas terug tot 2-2. ‘Het stadion stond letterlijk te trillen op zijn grondvesten. Daar kwam nog bovenop dat vijf minuten na de rust cultheld Fran Sol de 3-2 binnenschoot. De sfeer in het stadion was onwerkelijk, het was een legendarische avond!’

013e man
Willem II wist zich afgelopen seizoen op de laatste speeldag rechtstreeks veilig te spelen tegen Fortuna Sittard. Mark wijt een groot deel van het tegenvallende seizoen aan de afwezigheid van de supporters in het stadion: ‘Normaal gesproken weet de fanatieke aanhang van Willem II de spelers dat extra zetje te geven om een wedstrijd over de streep te trekken. Daaraan merk je dat de Tricolores de twaalfde man enorm hard nodig heeft. Ik zeg twaalfde man, maar ik bedoel natuurlijk de 013e man.’ Mark hoopt snel weer naar het stadion te komen waar hij al jaren de Tricolores aanmoedigt, maar ook om het fantastische netwerk dat de Willem II businessclub biedt weer te kunnen benutten.

Ga naar www.zoetzout.nl voor meer informatie.
Ook aansluiten bij de Willem II businessclub? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers via business@willem-ii.nl

ZoetZout

-

Laatste nieuws