Willem II Betrokken in december

Willem II Betrokken in december

Het jaar 2020 zit erop. Ook in de laatste maand van het vorige jaar heeft Willem II Betrokken genoeg mooie dingen kunnen doen om er nog met een knaller uit te gaan. Wat deed Willem II Betrokken in december? Je leest het in een nieuwe maandupdate.

Football Memories nieuwsbrief nummer 3
In december bracht Willem II Betrokken alweer de derde editie van de Football Memories nieuwsbrief uit. Zo blijft het mogelijk om ook vanuit huis herinneringen op te halen aan de Tricolores. Lees de derde editie hier.

k

#AllTogetherChallenge
In december stond speelronde 12 van de Eredivisie compleet in het teken van de #AllTogetherChallenge. Met deze challenge maken verschillende initiatiefnemers zich sterk voor de boodschap dat iedereen welkom is, zichzelf moet kunnen zijn en dat niemand uitgesloten mag worden. Willem II liet dit duidelijk merken aan de hand van verschillende uitingen op- en rondom het veld. Lees er hier meer over.

f

#PartnerVerlengWeken
In december verlengde maatschappelijk partner Albert Heijn hun partnership met Willem II Betrokken tijdens de #PartnerVerlengWeken. Dat betekent dat er met alle vier de maatschappelijk partners verlengd is. Albert Heijn is dit jaar van de partij met onder andere Scoor een Boek, een sportief leesproject voor kinderen uit groep 5 en 6 van het basisonderwijs. Meer weten over het partnership? Klik dan hier.

jm

In Het Volle Licht
De TOTO KNVB-bekerwedstrijd Willem II – Vitesse, half december, stond in het teken van ‘In Het Volle Licht’, een gezamenlijk initiatief van Vitesse Betrokken, Breda University of Applied Sciences en Willem II Betrokken. Middels 9000 lichtjes in het Koning Willem II stadion toonden beide clubs hun medeleven met alle mensen die door de coronacrisis en huidige lockdown eenzaam zijn, familie en vrienden missen of extra hard moeten werken om het virus te bestrijden. Lees hier meer over de actie.
 

x

Bekijk hier alle foto’s van de actie.

Wedstrijdgedragen shirts onder de hamer
In december gingen de shirts, die gedragen zijn tijdens de wedstrijd Willem II – Fortuna Sittard, onder de hamer. Dit gebeurde via het platform MatchWornShirt. Middels een veiling op matchwornshirt.com kon er geboden worden op de shirts. Dit leverde een totaalbedrag op van maar liefst €3108. Deze opbrengst komt geheel ten goede aan Willem II Betrokken.

 

d

 

MatchWornShirt nam ook een kijkje bij ons maatschappelijke project Playing for Success. Check het filmpje hier: 

Vrijwilligers, bedankt
In december ontvingen de vele vrijwilligers van Willem II een kerstpakket. Dit gebeurde geheel corona-proof, middels een drive-through. Ondanks dat door de corona-maatregelen niet alle vrijwilligers zich de afgelopen maanden hebben kúnnen inzetten, bedankt de club daarmee alle vrijwilligers voor de inzet afgelopen kalenderjaar en voor het op alternatieve wijze houden van contact met de club en andere vrijwilligers. Bekijk alle foto’s hier.


'Knutsel het goed voor elkaar'
De verbindende kracht van Willem II reikt verder dan het spelletje en bereikt veel meer mensen dan alleen voetballiefhebbers. In de aanloop naar Kerstmis, een feest van verbroedering, nam Stefan Lanslots, directeur en eigenaar van AVEC en maatschappelijk partner van het eerste uur van Willem II Betrokken, het initiatief om jong voor oud en oud voor jong iets te laten maken. Lees hier meer over het 'Knutsel het goed voor elkaar' project.

Toin Damen / Geert van Erven / Willem II Media

Laatste nieuws