Vragen en antwoorden

Vragen en antwoorden

Nu duidelijk is dat de competitie definitief is geëindigd, krijgen wij veel vragen over de losse tickets, seizoenkaarten en de start van het seizoen 2020-2021. 

Met onderstaande Q&A hopen wij de meest gestelde vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden. We houden deze pagina zo actueel mogelijk, zodat je van de juiste en laatste informatie op de hoogte bent. Klik op de vraag om het antwoord te lezen. Deze antwoorden zijn gebaseerd op informatie die wij op 29 april voorhanden hadden. 

Seizoenkaarthouders / losse tickets

+Ik ben seizoenkaarthouder. Als de resterende thuiswedstrijden zonder supporters gespeeld worden, krijg ik dan (een deel van) mijn geld terug?

Alle supporters zijn begin mei geïnformeerd over de gevolgen van het vroegtijdig afbreken van de competitie. We hebben alle losse kaartkopers en (halve) seizoenkaarthouders informatie toegestuurd via een persoonlijke mailing. Heb je deze niet ontvangen? Stuur een mail naar ticketing@willem-ii.nl en wij zorgen ervoor dat je de mailing alsnog ontvangt. 

+Ik heb nog losse tickets. Wat kan ik daarmee?

Indien je ticket(s) had besteld voor één of meerdere wedstrijden die niet meer gespeeld konden worden, willen we je tegemoet komen en bieden we je de mogelijkheid de waarde van deze tickets bij te schrijven op je tegoed. Als je het kunt missen, is Willem II je enorm dankbaar als je de waarde van de tickets aan de club wilt doneren. Door de overstap naar een nieuw ticketsysteem, kun je dit nu eenvoudig via een paar stappen online regelen. Klik hier

+Wanneer start de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?

Die is in volle gang. Meer informatie vind je hier

+Wat als wedstrijden zonder supporters gespeeld moet worden?

Spelen we als gevolg van de corona-maatregelen wedstrijden zonder jouw steun vanaf de tribune, dan komen we jou naar de waarde van het gemiste aantal wedstrijden tegemoet. De exacte invulling van de tegemoetkoming is onder andere afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je mist. Je kunt daarbij denken aan bijvoorbeeld het doorschuiven van de gemiste wedstrijden naar het seizoen 2021-2022.

Fanshop / webshop

+Ik heb een Vriendenloterij Cadeau kaart die maar tot 31 mei geldig is. Kan ik die verzilveren nu de fanshop gesloten is?

De geldigheid van de Vriendenloterij-cadeaukaart is verlengd tot minimaal 30 juni. Meer informatie vind je hier

Is jouw vraag onbeantwoord gebleven? Stuur dan een e-mail naar info@willem-ii.nl. Als gevolg van de bekende maatregelen zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar. Klik hier voor meer informatie. . 

Geert van Erven

Laatste nieuws