Veelgestelde vragen over de verhuisperiode
Fotografie door
Willem II Media

Met inmiddels meer dan 8500 seizoenkaarthouders die hun plek in het stadion hebben verlengd, start op donderdag 12 juni om 12.00 uur de verhuisperiode voor seizoenkaarthouders die nog niet hebben verlengd. Vanaf dat moment kunnen zij in de ticketshop een nieuwe zitplek kiezen uit de vrijgekomen stoelen.

De verhuisperiode start op donderdag 12 juni om 12.00 uur. Alleen seizoenkaarthouders die op dat moment nog niet hebben verlengd, kunnen dan in de ticketshop een andere plek kiezen uit de vrijgekomen stoelen. Als je al hebt verlengd, is verhuizen via de ticketshop niet meer mogelijk. We houden geen stoelen vast op basis van intentie.  

Kan ik alsnog verhuizen als ik al verlengd heb?

Ja, dat kan in beperkte mate. Je kunt vanaf 12 juni contact opnemen met onze Fanservice. Zij kunnen je handmatig helpen bij een verhuizing, maar houd er rekening mee dat dit proces meer tijd kost. Ook kan de wachttijd oplopen, omdat veel supporters op dat moment hetzelfde verzoek indienen. Je huidige plek blijft in elk geval behouden.

Kan ik verhuizen naar de KingSide of Vak P?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Voor deze vakken geldt een gesloten wachtlijst. Alleen supporters die daar al op staan, kunnen hiervoor in aanmerking komen.

Hoe verhuizen wij als groep? 
Wanneer je accounts aan elkaar koppelt, kun je met het hoofdaccount meerdere plekken tegelijk selecteren. Het koppelen van accounts doe je via het kopje ‘Familie & Vrienden’ in de ticketshop.

Let op: de verhuisperiode is elk jaar een druk moment voor onze Fanservice. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen, maar houd er rekening mee dat de wachttijden aan de telefoon en bij e-mailverkeer wat langer kunnen zijn dan gebruikelijk. 

Bericht delen