Willem II verwelkomt SolidBriQ als nieuwe Business Partner. Het logo van de landelijke vastgoedfinancier prijkt dit seizoen op de warming-up shirts en tops van de Tricolores. De samenwerking loopt in eerste instantie voor de duur van één jaar.
Met het binden van een partner voor de warming-upkleding zet Willem II commercieel opnieuw een mooie stap voorwaarts.
Flexibele vastgoedfinanciering voor professionals
SolidBriQ is een innovatieve partij in de wereld van vastgoedfinanciering. Vanuit het hoofdkantoor in Tilburg richt het bedrijf zich op professionele vastgoedbeleggers, met slimme en flexibele financieringsoplossingen voor onder meer verhuurde woningen en commercieel vastgoed zoals kantoren, winkels, bedrijfsruimten, kleinschalige (boutique)hotels en herontwikkelingsprojecten. Met hun persoonlijke aanpak en kennis van de markt bouwen ze aan langdurige relaties in een dynamische sector.
Lokale kracht, landelijke impact
Commercieel manager Tom van Dijk reageert enthousiast op de samenwerking: ‘We zijn trots dat we met SolidBriQ opnieuw een sterke en ambitieuze partij aan Willem II verbinden. Het is mooi om een lokaal bedrijf te verwelkomen dat net als wij toekomstgericht denkt en groeit. Deze samenwerking is commercieel gezien een mooie stap én past bij onze visie.’

Ook CEO Jeroen van Walhout van SolidBriQ kijkt uit naar het partnership: ‘Zowel Willem II als SolidBriQ kijkt vooruit, groeit en verbindt. Deze samenwerking biedt een podium om onze naam te versterken én samen op te trekken in een netwerk van ondernemende partijen.’
Nieuwe warming-upkleding
Tijdens de wedstrijd van vanavond is het logo van SolidBriQ voor het eerst zichtbaar op de nieuwe warming-upkleding. Binnenkort zijn deze shirts ook verkrijgbaar via de (online) Willem II Fanshop.
Bericht delen