Quicargo is de komende twee seizoenen als shirtpartner verbonden aan Willem II. Het platform voor digitale transportoplossingen prijkt met het logo tot en met 2027 op de rug van zowel het uit- als het derde tenue.
Als nieuwe shirtpartner van de Tricolores sluit Quicargo zich als nieuwkomer ook aan bij het zakelijke netwerk van Willem II. Hiermee vergroot het bedrijf niet alleen zijn zichtbaarheid op en rond het veld, maar versterkt het ook zijn positie binnen het zakelijke netwerk van de club.
Algemeen directeur van Quicargo Stan Hamers, is trots dat het logo van het digitale platform op de rug van het uit- en derde shirt van Willem II prijkt: ‘De samenwerking met Willem II sluit naadloos aan bij onze ambitie om als innovatief transportplatform landelijk meer zichtbaarheid te creëren. We herkennen ons in de club die durft te vernieuwen en vooruit te kijken. Met deze samenwerking willen we niet alleen ons merk versterken, maar ook actief bijdragen aan het zakelijke netwerk van Willem II.’

Innovatief en vooruitstrevend
Het is mooi om te zien dat een innovatief en vooruitstrevend bedrijf als Quicargo zich verbindt aan Willem II,' aldus commercieel manager Tom van Dijk. ‘Onze kernwaarden zien we duidelijk terug in deze samenwerking. Samen willen we het merk Quicargo versterken via zichtbaarheid op en rond het veld, en tegelijkertijd het zakelijke netwerk rondom Willem II benutten. Dat onderstreept dat onze commerciële proposities van echte waarde kunnen zijn voor bedrijven die willen groeien.’
Over Quicargo
Quicargo is een digitaal platform dat vraag en aanbod in de transportwereld efficiënt met elkaar verbindt. Met slimme technologie koppelt Quicargo lege laadruimtes aan beschikbare vrachten, wat zorgt voor duurzamer, sneller en kostenefficiënter vervoer. Het bedrijf bedient zowel grote logistieke partijen als het mkb, en is actief in Nederland, België en Duitsland. Shipping Made Easy.
Bericht delen