Heb jij vragen over de regeling voor seizoenkaarthouders voor de eerste competitiehelft voor het seizoen 2020 - 2021? Check in deze Q&A het antwoord op jouw vraag! Staat jouw vraag er niet tussen? Stel jouw vraag dan per e-mail (ticketing@willem-ii.nl) en wellicht voegen we 'm aan deze pagina toe zodat we ook andere Willem II'ers kunnen helpen.
Onder een huishouden verstaan we supporters die op hetzelfde adres wonen.
Tickets bestellen kan vanaf donderdag 3 september 12.00 uur door in te loggen in onze ticketshop. Controleer eerst of de overige drie personen uit jouw huishouden aan je account gekoppeld zijn. Dit kan via het tabje Familie & Vrienden. Is dit niet het geval? Voeg hen dan eerst toe. Zorg ervoor dat je van iedereen het relatienummer en de inlogcode hebt. Indien de inlogcode nooit veranderd is, is deze '0000'.
Zodra je iedereen hebt toegevoegd, ga je naar het tabje Wedstrijden/Tickets, waarna je een wedstrijd naar keuze selecteert en vervolgens een vak waar je huishouden uit kan kiezen en een rij en vier stoelen. Vervolgens rond je de bestelling af in je winkelmandje. Het is hierbij belangrijk om alle tickets aan één enkele eigenaar toe te kennen. Je ontvangt vervolgens de e-tickets in je e-mail inbox.
Tickets bestellen kan vanaf maandag 7 september 12.00 uur door in te loggen in onze ticketshop. Controleer eerst of de overige twee personen uit jouw huishouden aan je account gekoppeld zijn. Dit kan via het tabje Familie & Vrienden. Is dit niet het geval? Voeg hen dan eerst toe. Zorg ervoor dat je van iedereen het relatienummer en de inlogcode hebt. Indien de inlogcode nooit veranderd is, is deze '0000'.
Zodra je iedereen hebt toegevoegd, ga je naar het tabje Wedstrijden/Tickets, waarna je een wedstrijd naar keuze selecteert en vervolgens een vak waar je huishouden uit kan kiezen en een rij en drie stoelen. Vervolgens rond je de bestelling af in je winkelmandje. Het is hierbij belangrijk om alle tickets aan één enkele eigenaar toe te kennen. Je ontvangt vervolgens de e-tickets in je e-mail inbox.
Tickets bestellen kan vanaf vrijdag 11 september 12.00 uur door in te loggen in onze ticketshop. Controleer eerst of de andere persoon uit jouw huishouden aan je account gekoppeld is. Dit kan via het tabje Familie & Vrienden. Is dit niet het geval? Voeg deze persoon dan eerst toe. Zorg ervoor dat je van diegene het relatienummer en de inlogcode hebt. Indien de inlogcode nooit veranderd is, is deze '0000'.
Zodra je hem/haar hebt toegevoegd, dan ga je naar het tabje Wedstrijden/Tickets waarna je een wedstrijd naar keuze selecteert en vervolgens een vak waar je huishouden uit kan kiezen en een rij en twee stoelen. Vervolgens rond je de bestelling af in je winkelmandje. Het is hierbij belangrijk om alle tickets aan één enkele eigenaar toe te kennen. Je ontvangt vervolgens de e-tickets in je e-mail inbox.
Tickets bestellen kan vanaf maandag 14 september 12.00 uur door in te loggen in onze ticketshop. Vervolgens ga je naar het tabje Wedstrijden/Tickets waarna je een wedstrijd naar keuze selecteert en vervolgens een vak waar je uit kan kiezen en een rij en een stoel. Vervolgens rond je de bestelling af in je winkelmandje. Je ontvangt vervolgens het e-ticket in je e-mail inbox.
Ja, per fase staat het percentage kaarten gelijk aan het totaal aantal seizoenkaarthouders. Als 1-persoons huishouden heb je dus evenveel kans als een 4-persoons huishouden.
Nee, dit is niet nodig. Je kunt ook later de andere wedstrijden reserveren. Dit hoeft niet per se in één transactie. Wel bestaat de kans dat de wedstrijd van jouw voorkeur dan niet meer beschikbaar is.
Met de indeling op basis van huishoudens kunnen wij binnen de gestelde richtlijnen zoveel mogelijk supporters toelaten tot de wedstrijden. Dit heeft als gevolg dat je als seizoenkaarthouder niet altijd op je gebruikelijke vak of stoel in het stadion plaatsneemt omdat elke huishoudengroep per grootte is ingedeeld op een ander vak.
Nee, op dit moment zijn de wedstrijden alleen te bezoeken door seizoenkaarthouders. Mochten de richtlijnen vanuit het RIVM veranderen of is er nog capaciteit in het stadion over, dan bestaat de kans dat de wedstrijden ook voor niet-seizoenkaarthouders te bezoeken zijn.
Ja, dit kan. Je kunt hiervoor een groep aanmaken en één persoon voor iedereen de stoelkeuze laten regelen. Je zit dan naast elkaar met een onderlinge afstand van 1,5 meter.
Je kunt vrienden en familie koppelen als je bent ingelogd in de ticketshop onder het tabje Familie & Vrienden. Vervolgens voeg je de supporters toe met wie je naar de wedstrijd(en) wilt gaan. Zorg ervoor dat je van alle supporters het relatienummer en inlogcode hebt. Indien de inlogcode nooit veranderd is, is deze '0000'. Zodra je iedereen hebt toegevoegd, kun je in het vervolg voor de hele groep bestellen. Hiervoor kun je de tickets toevoegen aan je winkelmandje en aan elk ticket een andere eigenaar toekennen.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Elke huishoudengroep is per grootte ingedeeld op een ander vak waardoor je alleen met andere 4-persoons huishoudens bij elkaar kunt zitten.
Voor de wedstrijden waar je niet bij kan zijn, ontvang je een tegemoetkoming. Dit staat per wedstrijd gelijk aan 1/17e deel van de aankoopwaarde van jouw seizoenkaart. Dit tegoed is in de loop van het seizoen terug te zien in jouw account. Dan wordt ook bekend hoe dit bedrag te besteden is.
Nee, als je plaats neemt in een vak waarbij de aankoopwaarde van een seizoenkaart lager is dan jouw eigen seizoenkaart, dan heb je geen recht op een tegemoetkoming. Neem je plaats in een vak waarbij de aankoopwaarde van een seizoenkaart hoger is dan jouw eigen seizoenkaart, dan hoef je niet bij te betalen.