Maak kennis met Leeuwenmoed Partner: Jos Burgers

Het Leeuwenmoed Partnership is een maatschappelijk initiatief. Achttien trotse partners geven het mooiste shirt van Nederland, zonder commerciële uitingen, voor minstens drie jaar terug aan alle Willem II’ers. Iedere week stellen we één van de Leeuwenmoed Partners aan jullie voor. Deze week maak je kennis met Jos Burgers, trotse Leeuwenmoed Partner van Willem II.

Denk aan je roem en glorie
Geboren en getogen op D’n Besterd en aan de hand van pa mee naar het Gemeentelijk Sportpark: zo begon de band van Jos Burgers met Willem II. De kapperszoon is al zijn hele leven supporter en sinds de jaren ’90 bovendien sponsor van de Tricolores.

In het dagelijks leven richt Jos zich op organisaties die werken met klanten, cliënten, patiënten of burgers. ‘Dat is de kern van mijn werk,’ vertelt de gepassioneerde spreker. Ieder jaar geeft hij zo’n honderd presentaties en schrijft hij daarnaast managementboeken, allemaal met hetzelfde doel: bedrijven helpen hun rendement te verbeteren door te tevredenheid van hun klanten te vergroten. 
 

Afbeelding
Leeuwenmoed

Horen wij overal
Tijdens zijn presentaties kiest Jos voor eenvoud en directe toepasbaarheid. 'Én met humor,' benadrukt hij. Maar over het Leeuwenmoed Partnership is de specialist in klantgerichtheid heel serieus: 'Het leven bestaat niet alleen uit geld verdienen en zorgen dat het goed gaat met jezelf. Als het ondernemers goed gaat, moeten ze anderen daarvan mee laten profiteren.' Met dat uitgangspunt besloot hij zich aan te sluiten als Leeuwenmoed Partner. Niet om zélf in de schijnwerpers te staan, maar om bij te dragen aan de stad, de regio en de mensen die het minder makkelijk hebben.

Jos sluit af met een boodschap die naadloos past bij de kern van Leeuwenmoed: 'Durf te geven. Uiteindelijk krijg je daar ooit veel voor terug.'

Willem II is trots op deze langdurige samenwerking. Met Lef. Met Leeuwenmoed. 
 

Klik hier voor meer informatie over Jos Burgers.

Bericht delen