Maak kennis met Leeuwenmoed Partner: DHL eCommerce
Fotografie door
Jules van Iperen

Het Leeuwenmoed Partnership is een maatschappelijk initiatief. Twintig trotse partners geven het mooiste shirt van Nederland, zonder commerciële uitingen, voor minstens drie jaar terug aan alle Willem II’ers. Iedere week stellen we één van de Leeuwenmoed Partners aan jullie voor. Deze week maak je kennis met DHL eCommerce Tilburg, trotse Leeuwenmoed Partner van Willem II.

DHL is een wereldspeler in de logistiek: via lucht, zee, spoor en de weg verbinden zij dagelijks meer dan 220 landen. Met meer dan 395.000 medewerkers zorgen ze samen dat pakketten hun bestemming bereiken. Grote cijfers, grote impact. Maar tegelijk is DHL meer dan alleen schaal, het is een bedrijf dat midden in de lokale maatschappij staat. Zo ook DHL eCommerce in Tilburg.
 

Afbeelding
Leeuwenmoed

Met je beroemde kleuren
Iedereen kent de gele busjes met de drie rode letters. Is het niet het pakketpunt om de hoek of een van de twee Cityhubs van DHL eCommerce in Tilburg. Dan is het wel de bezorger die in weer en wind jouw nieuwste aankoop aflevert. Dat is de herkenbaarheid: dichtbij én persoonlijk. Maatschappelijk betrokken zijn, dat betekent voor DHL ook dat je zichtbaar bent in de wijken, niet alleen in cijfers.

Met de blik op de toekomst draagt DHL eCommerce actief bij aan emissievrije leveringen in Nederland in 2030. In Tilburg tref je de grootste elektrische vloot van het land: zo’n 95% van de alle bestellingen in Nederland worden lokaal bezorgd met 2800 elektrische voertuigen. Duurzaamheid: voor DHL geen loze term, maar een daad.

Jij staat voor ied’re bal
Bij DHL valt maatschappelijke betrokkenheid en verantwoordelijkheid samen met partnerschap. Leeuwenmoed tonen, of zoals DHL het zegt: ‘Bite’, dat is wat telt. In samenwerking met Willem II en alle Leeuwenmoed Partners richt DHL zich op groepen in de maatschappij die vaak vergeten worden. Want volgens DHL telt voor zowel supporters, de club als alle partners en sponsoren één ding: samen zijn we één.

Willem II is trots op deze duurzame samenwerking. Met lef. Met Leeuwenmoed. Klik hier voor meer informatie over DHL ECommerce.
 

Bericht delen