Maak kennis met Leeuwenmoed Partner: Citymarketing Tilburg
Fotografie door
Jules van Iperen

Het Leeuwenmoed Partnership is een maatschappelijk initiatief. Achttien trotse partners geven het mooiste shirt van Nederland, zonder commerciële uitingen, voor minstens drie jaar terug aan alle Willem II’ers. Iedere week stellen we één van de Leeuwenmoed Partners aan jullie voor. Deze week maak je kennis met Citymarketing Tilburg, trotse Leeuwenmoed Partner van Willem II.

Waarom zij als eerste aanhaakten als Leeuwenmoed Partner? Omdat hun hart klopt voor Tilburg. Met lef, creativiteit en de overtuiging dat je sámen verder komt, zetten de professionals van Stichting Marketing Tilburg zich in om de stad vooruit te brengen. Precies die combinatie van liefde, durf en verbondenheid vormt de kern van Leeuwenmoed.

Afbeelding
Leeuwenmoed

‘t Rood, Wit en Blauw onze vad’ren
'Er is lef en Leeuwenmoed nodig om te veranderen – en dat kunnen wij in Tilburg als geen ander,' aldus Marc Meeuwis, Citymarketing Tilburg. Het unieke wedstrijdshirt, met de stad trots op de rug, sluit volgens hen naadloos aan bij het DNA van Tilburg: sociaal, experimenteel en creatief. Vanuit die waarden ontstaat een beweging die sport, stad en samenleving op een bijzondere manier met elkaar verbindt. 

Tilburgers in de hoofdrol
Dat DNA laten ze ook zien in hun nieuwste campagne: vanaf 18 augustus kunnen Tilburgers laten zien waarom en waarop ze trots zijn in Tilburg door zelf posters in te dienen om hun stad te promoten. Een selectie van de inzendingen verschijnt in november in heel Nederland én deels in België. Posters kunnen tot en met 18 september worden ingestuurd via deze link of worden afgegeven bij de Info In Tilburg-winkel op het station. 'We zijn geen merk, we zijn een stad. En een stad is niets zonder haar mensen. Daarom kleuren we samen de stad in,' benadrukt Marc Meeuwis van Citymarketing Tilburg.

Trots van het voetballand
'Voor Citymarketing Tilburg is Leeuwenmoed geen project, maar een beweging, een die veel zegt over de stad en haar inwoners. En daarin is Willem II een onmisbare ambassadeur van Tilburg: een club die generaties verbindt, saamhorigheid brengt en het rood-wit-blauw met hartstocht vertegenwoordigt, zowel op de tribunes als daarbuiten.'

Citymarketing Tilburg kijkt uit naar de samenwerking en gelooft dat we samen een voorbeeld kunnen zijn voor andere steden.

Met de stad, met lef en Leeuwenmoed.

Bericht delen