Het Leeuwenmoed Partnership is een maatschappelijk initiatief. Achttien trotse partners geven het mooiste shirt van Nederland, zonder commerciële uitingen, voor minstens drie jaar terug aan alle Willem II’ers. Iedere week stellen we één van de Leeuwenmoed Partners aan jullie voor. Deze week maak je kennis met AVEC, trotse Leeuwenmoed Partner van Willem II.
De afgelopen twee seizoenen sierde AVEC op het mooiste shirt van het land. Dit seizoen niet op het thuisshirt zichtbaar, maar wel volop betrokkenheid: AVEC sluit zich aan als een van de achttien Leeuwenmoed Partners. Waarom? Omdat dit creatieve bedrijf niet alleen kleur geeft aan hobbyproducten, maar ook aan onze samenleving.
Kleurt Willem II zo goed
'Als je ooit een winkel binnenloopt vol verrassende en originele creatieve producten, is de kans groot dat het van AVEC komt,' zegt Stefan Lanslots. Daarmee doelt de directeur onder andere op het assortiment van winkels als Action, Albert Heijn en Amerikaanse gigant Dollar Tree. Het oer-Tilburgse bedrijf, met zo’n 140 medewerkers, is al jaren een vaste waarde voor Willem II én Willem II Betrokken.

Denk aan de vriendschapsband
Die maatschappelijke betrokkenheid zit diep. ‘Het gaat om mensen,’ zegt Lanslots. ‘Kansen geven, verschil maken. Als de een zich inzet voor de ander, wordt het voor iedereen een stukje beter.’ En precies daarom blijft AVEC de komende drie jaar verbonden aan Willem II als trotse Leeuwenmoed Partner.
Voor AVEC blijft het niet bij betrokkenheid als Leeuwenmoed Partner. De Tilburgse creatievelingen zijn namelijk ook tot en met seizoen 2027-2028 te vinden op de borst van het uit- en derde tenue van de Tricolores. Geen toeval. Wel een keuze. ‘Dit partnership is voor ons meer dan een logo op het shirt — het is een bewuste keuze om samen te bouwen aan de toekomst,’ aldus een trotse Stefan Lanslots.
Willem II is trots op deze duurzame samenwerking. Met lef. Met Leeuwenmoed.
Klik op deze link en kijk wat AVEC voor jou kan betekenen.
Bericht delen