DPD niet langer op shirt, wel langer sponsor

DPD niet langer op shirt, wel langer sponsor

DPD stopt na het huidige Eredivisieseizoen als shirtsponsor van Willem II. De pakkettenvervoerder is dan zeven seizoenen lang rugsponsor geweest. Wel verlengt DPD het sponsorschap, maar dan als business partner. 

Trots op samenwerking
Dat DPD voor een achtste jaar bij Willem II gaat, doet algemeen directeur Berry van Gool goed: ‘DPD heeft ons altijd ondersteund. Zowel in sportieve als financieel moeilijke tijden. 
Daarvoor zijn we DPD zeer dankbaar en we zijn dan ook trots en verheugd dat we onze goede samenwerking met een jaar hebben verlengd. Dat er nu ruimte ontstaat op ons mooie shirt, is een kans voor huidige én potentiële sponsoren om zich te etaleren.’

Blijven als business partner
Eric Dietz, CEO DPD Nederland: ‘Na zeven bevlogen jaren is het nu een goed moment om te veranderen. Onze betrokkenheid bij en samenwerking met Willem II doet ons veel plezier en heeft veel naamsbekendheid opgeleverd waardoor we graag betrokken blijven als business partner. Bovendien zijn er onder ons personeel een hoop Willem II-fans bij gekomen dus we blijven altijd supporter!’

Over DPD
DPD in Nederland is onderdeel van DPDgroup, het tweede grootste internationale pakketbezorgingsnetwerk in Europa. Door innovatieve technologieën en lokale kennis biedt DPD de best mogelijke ervaring voor zowel verzendende als ontvangende klanten. DPD’s toonaangevende Predict service zet de nieuwe standaard in de bezorging van pakketten. Klanten worden in detail geïnformeerd over het tijdvak van één uur waarin bezorging plaatsvindt. 

Als onderdeel van DPDgroup heeft DPD in Nederland toegang tot meer dan 20.000 lokale Pickup parcelshops in Europa, waarvan 1500 in de Benelux. DPD levert naar meer dan 230 landen wereldwijd. Bij DPDgroup werken 26.000 mensen samen om per dag meer dan 3 miljoen pakketten te bezorgen. DPDgroup is het pakketbezorgingsnetwerk van de Franse La Poste groep. Voor meer informatie: www.dpd.nl.

Laatste nieuws