‘Dat gevoel wordt niet snel geëvenaard’

‘Dat gevoel wordt niet snel geëvenaard’

Zeven jaar oud was Geert van der Werf toen hij voor het eerst in het Koning Willem II stadion naar de Tricolores kwam kijken. Hij weet nog goed hoe dat toen ging. ‘Bij het toenmalige vak AA, bij de grijzen houten banken, stond een grote steen. Mijn buurman, met wie ik toen vaak naar de wedstrijden ging, zei dan altijd: ‘Ga daar maar zitten menneke!’.

En daar zat ik dan altijd, aan de linkerkant van de hoofdtribune.’ Nu, zo’n veertig jaar later is Geert mede-eigenaar van Logistic Force, shirtsponsor van Willem II. Ook nu zit hij op de hoofdtribune, zij het wat hoger, bij zijn zakenrelaties in de businesslounge.

Logistic Force
Bij Logistic Force is Geert verantwoordelijk voor het uitzendgedeelte van het bedrijf. Met zijn achtergrond in de transport en logistieke sector is hij sinds 2011 werkzaam bij het bedrijf waar hij vanaf 2014 mede-eigenaar werd van de vestigingen in Tilburg en Waalwijk. Al vlak na de oprichting van Logistic Force in 2008 sloot het bedrijf zich aan bij de Willem II businessclub. Vanaf het seizoen 2019-2020 prijkt het bedrijf met haar logo op de achterkant van het uitshirt van de Tilburgers.

Logistic Force is een landelijke uitzendorganisatie met negentien vestigingen in Nederland met een sterke focus op de transport en logistiek. Daarnaast beschikt Logistic Force over een eigen opleiding- en recruitmenttak. ‘Logistic Force gelooft in krachtige mensen, omdat zij dagelijks het verschil maken. Hierbij staan persoonlijke aandacht, het creëren van doorgroeimogelijkheden en oog voor talent hoog in het vaandel. Dat is ook onze link met Willem II, waar topprestaties worden geleverd en talent wordt ontwikkeld’, vertelt Geert. 

Tekst gaat verder onder afbeelding

Foto Geert

Martin van Geel en Geert van der Werf. 

Vele memorabele momenten
In de veertig jaar die Geert als supporter en deels als partner van Willem II heeft meegemaakt, hebben zich de nodige memorabele momenten voorgedaan. ‘De promotie terug naar de Eredivisie tegen FC Den Bosch was een aparte wedstrijd, vooral door alles wat er op de tribunes gebeurde. Maar uiteraard ook de wedstrijd om promotie of degradatie tegen NAC waar met 3-1 werd gewonnen, was een wedstrijd die me lang bij zal blijven door de ongelofelijke spanning die er heerste. Een van de mooiste wedstrijden blijft toch de gewonnen halve finale tegen AZ in de beker. Het euforische gevoel dat daar naar boven kwam wordt niet snel geëvenaard. Volgens mij werd zelfs het kruikenconcert in de schouwburg stilgelegd omdat groot Willem II-supporter Leo Alkemade op dat moment aan het optreden was en bijna alle mensen in het publiek op hun telefoon mee aan het kijken waren. Dat geeft aan hoe erg het leefde in de stad.’

Toegankelijk en benaderbaar
Geert is bij elke thuiswedstrijd te vinden in Box 11, waar Logistic Force vier vaste stoelen heeft. Hier zit hij met mede-eigenaar Patrick Villevoye, Patricks vader Leo en Martin van Dijk, CEO van Logistic Force. Over de Willem II businessclub is Geert zeer te spreken: ‘De inrichting van de Willem II businessclub zorgt ervoor dat andere partners heel toegankelijk en benaderbaar zijn. Tijdens de wedstrijden zit ik op de tribune om de beleving mee te maken, maar vooraf en naderhand ben ik zowel in de box als in de businessclub te vinden om te netwerken. De businessclub heeft ons al meerdere nieuwe zakenrelaties opgeleverd. Willem II biedt een perfect platform om lokale ondernemers te leren kennen, waar met een dagje gezelligheid het zakelijke aspect goed kan worden gecombineerd met privé.’

Zoektocht naar personeel
De markt voor uitzendkrachten in de transport- en logistieke sector bevat op dit moment meer vraag dan aanbod. Logistic Force werkt hard om alle openstaande functies in te vullen voor haar klanten. ‘In deze tijden is het niet voor iedereen even makkelijk. Wellicht zijn er nog mensen die Willem II en Tilburg een warm hart toedragen en die eens een kijkje moeten nemen bij Logistic Force. Wellicht kunnen wij de krachtige mensen uit de stad een nieuwe of betere baan bieden. Onze leuzen zijn niet voor niets: ’jouw betere baan’ en ‘krachtige mensen’, vertelt Geert enthousiast. 

Ga naar www.logisticforce.nl voor meer informatie.
Ook lid worden van de Willem II businessclub? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers via business@willem-ii.nl

Toin Damen

Laatste nieuws