Nieuws.

Euphony toont betrokkenheid op shirts Willem II

26-07-2012

Voetbalclub Willem II en Euphony Nederland B.V. bezegelen hun splinternieuwe samenwerking met een gloednieuw shirt. Daarop kiest hoofdsponsor Euphony uitzonderlijk voor de huiskleuren van de voetbalploeg. ‘We passen onze Corporate Identity graag aan voor deze veelbelovende samenwerking’, klinkt het bij Euphony.

Euphony heeft normaal gezien een sterke eigen visibiliteit met een knaloranje lettertype voor de bedrijfsnaam en opvallende ‘V’ als bedrijfslogo. Normaal gezien vormen de twee één geheel in alle communicatie van en rond het bedrijf. Behalve op de splinternieuwe shirts waar de spelers van Willem II binnenkort mee op het veld staan. ‘Net zoals bij onze sponsorafspraak met de Belgische club KRC Genk hebben we nu ook voor Willem II het geheel losgekoppeld’, legt PR-manager Nicolas Van Roye uit. ‘De ‘V’ is prominent aanwezig boven het borstlogo van de club. Dit zorgt voor extra visibiliteit bij portretfoto’s of ‘head shot-interviews op televisie. Op termijn is het de bedoeling dat het logo dezelfde associatie oproept als bij Nike en zijn ‘swoosh’.’
De ‘V’ symboliseert bovendien de kern van het bedrijf. De 7 bolletjes staan voor de 7 posities die een Euphony-consultant kan bereiken. ‘Het staat symbool voor de promotieladder binnen ons bedrijf’, aldus nog Van Roye. ‘De feloranje kleur die we normaal gebruik voor de formulering van onze bedrijfsnaam hebben we aangepast naar het blauw, volledig in functie van de huiskleuren van de ploeg, om tegemoet te komen aan de clubhuisstijl rood-wit-blauw. Het gaat dus om een geste, maar toont ook onze betrokkenheid. We passen onze Corporate Identity graag aan voor deze veelbelovende samenwerking.’

Euphony en Willem II staan de volgende drie voetbalseizoenen samen op het veld.

Over Euphony
Euphony levert kwalitatief hoogstaande homeservices aan particulieren en bedrijven in België en Nederland. Naast onder meer vaste en mobiele telefonie, digitale televisie en internetdiensten biedt Euphony ook elektriciteit en aardgas aan. De verkoop van alle diensten gebeurt door middel van mond-tot-mondmarketing via een netwerk van zelfstandige consultants en aanbevelingen van tevreden klanten. Euphony investeert niet in advertenties of massamailings en kan op die manier competitieve prijzen garanderen. De marketingstrategie van het bedrijf is hoofdzakelijk gebaseerd op sportsponsoring. Euphony Benelux nv heeft kantoren in Antwerpen, Belgrade (België) en Nieuwegein (Nederland), telt 150 interne medewerkers en beschikt over een netwerk van duizenden zelfstandige consultants.

21
apr
14:30u
Willem II
Hoofdsponsor
Shirtsponsor
Business partners
Deze site is mogelijk gemaakt door en
  • Estate staat voor
    Full Service Internet
    Ons doel is uw online doelen te helpen bereiken.
    Bekijk ons werk
  • Sitecore is hét Customer Engagement Platform Het CMS waarmee u inzicht krijgt in het gedrag van uw klanten.
    Meer informatie